Mostný objekt tvoria dva dilatačné celky DC1 a DC2. Každý celok predstavuje päťpoľový zavesený oceľový most s 2 pylónmi a každý so 7 pármi závesov. Nosná konštrukcia dilatačného celku má trojkomorový prierez. Šírka nosnej konštrukcie bude 42,20 m ( na celú šírku diaľnice a priľahlých chodníkov ), výška nosnej konštrukcie bude 5,00 m. Podpery mosta pod pylónmi sú stenové a pod ostatnými podperami tvorené dvojicou stien. Na ľavej strane mosta je navrhnutý chodník pre peších šírky 3,0 m, na pravej strane chodník pre cyklistov šírky 3,0 m a na obidvoch stranách mosta v priestore medzi clonami proti vtákom a zvodidlami bude umiestnený služobný chodník šírky 0,75 m.
| Stupeň dokumentácie: | DSP |
|---|---|
| Dátum spracovania dokumentácie: | začiatok: 1.04.2015 koniec: 16.02.2016 |
| Dĺžka komunikácie (D, RC, C): | 22,590 km |
| Kategória komunikácie (hlavnej trasy): | D 26,5/120 a D 33,5/120 |
| Názov mostu: | 200 Most na D4 v km 4,028 cez rieku Dunaj |
| Dĺžka mostu: | 450,65 m (DC1) + 450,65 m (DC2) |
| Rozpätie polí: | DC1 :46,50+66,00+222,00+66,00+46,50 m DC1 :46,50+66,00+222,00+66,00+46,50 m |
| Typ nosnej konštrukcie: | zavesený oceľový most s 2 pylónmi |
| Technológia výstavby: | montáž pomocou lodných žeriavov |
| Ďalšie technické údaje: | nosná konštrukcia je tvorená oceľovým komorovým prierezom, ktorý je zavesený na dvojici pylónov so 7 pármi závesov |
| Dodávateľ / zhotoviteľ dokumentácie: | DOPRAVOPROJEKT, a.s. |
| Hlavný inžinier projektu / autorský kolektív: | Ing. Mikuláš Jurkovič / ZOP : Ing. Miroslav Maťaščík |
| Objednávateľ dokumentácie: | Národná diaľničná spoločnosť, a.s. |
| Doba realizácie stavby: | začiatok: 2016 koniec: 2021 |