Mostný objekt 209–00 sa nachádza v intraviláne a extraviláne obcí Bytčica a Lietavská Lúčka. Zabezpečuje kríženie diaľnice s traťou ŽSR Žilina – Rajec, s poľnou cestou, s cestou I/64 a miestnymi komunikáciami. Bezpečne prevedie prietok potoka Rajčianka. Niveleta D1 na moste je vo výškovom oblúku o polomere R=100000,0m resp. 30000,0m a v údonicovom zakružovacom oblúku s polomerom R=20000,0. Smerové vedenie je tvorené oblúkmi R=800,0m a R=900,0 m a prechodnicami L=180,0 m. Priečny sklon je jednostranný max. 2,5%. SO 209-00 je navrhnutý ako dva súbežné, samostatné mosty. Ide o 18–poľovú priečne delenú priamopásovú konštrukciu konštantnej výšky komorového priečneho rezu. Je realizovaná technológiou postupnej montáže priečne delených prefabrikátov pomocou montážneho zariadenia a na pevnej podpornej skruži (krajné polia). Podpery č.3÷32 sú tvorené dvojicou obdĺžnikových stĺpov , piliere č. 33÷36 tvorí stenový stĺp s hlavicou pod ložiskami. Zakladanie je kombinované, časť podpôr je založených na hlbinných základoch a časť na plošných základoch.
Stupeň dokumentácie: | DRS |
---|---|
Dátum spracovania dokumentácie: | začiatok: 04/2014 koniec: pokračuje |
Dĺžka komunikácie (D): | 11,317 km |
Kategória komunikácie (hlavnej trasy): | D26,5/100 |
Názov mostu: | Estakáda na D1 v Lietavskej Lúčke |
Dĺžka mostu: | LM 1041,774 m, PM 1041,794 m |
Rozpätie polí: | LM 46,10+15x60,50+49,80+32,80 m PM 46,10+15x60,50+49,80+32,80 m |
Typ nosnej konštrukcie: | priečne delená priamopásová konštrukcia |
Technológia výstavby: | letmá montáž pomocou žeriavov MSK |
Dodávateľ / zhotoviteľ dokumentácie: | ZDRUŽENIE D1 HPLL LÍDER: DOPRAVOPROJEKT, a.s. BRATISLAVA ČLEN: Geocosult, s.r.o. BRATISLAVA BASLER & HOFMANN, s.r.o. BRATISLAVA |
Hlavný inžinier projektu / ZOP: | Ing. Imrich Bekeč / Ing. Jana Kapsiarová Ing. Václav Kvasnička, PONTEX, s.r.o. PRAHA |
Objednávateľ dokumentácie: | ZDRUŽENIE OVČIARSKO |
Doba realizácie stavby: | začiatok: 04.2014 koniec: pokračuje |