Mostný objekt tvoria dve súbežné diaľničné estakády. Nosná konštrukcia má komorový priečny rez z monolitického dodatočne predpätého betónu s prefabrikovanými vzperami podopierajúcimi mostovkovú dosku. Tvarová koncepcia priečneho rezu je zosúladená s tvarom priečneho rezu objektu 207 Most na D4 v km 4,028 cez rieku Dunaj. Výška NK bude konštantná 2,80 m pre oba mosty.
Stupeň dokumentácie: | DUR, DSP |
---|---|
Dátum spracovania dokumentácie: | začiatok: 1.04.2015 koniec: 16.02.2016 |
Dĺžka komunikácie (D, RC, C): | 22,590 km |
Kategória komunikácie (hlavnej trasy): | D 26,5/120 a D 33,5/120 |
Názov mostu: | 207 Most na D4 v km 4,724-5,507 |
Dĺžka mostu: | 793,80 m (lm) + 793,80 m (pm) |
Rozpätie polí: | LM : 38,00+12*48,00+2*46,00+44,00+34,00 m PM : 38,00+12*48,00+2*46,00+44,00+34,00 m |
Typ nosnej konštrukcie: | sedemnásť - poľový spojitý nosník |
Technológia výstavby: | betonáž po etapách systémom pole / konzola |
Ďalšie technické údaje: | Nosná konštrukcia je predpätá betónová dvojtrámová konštrukcia tvorená jednokomorovým prierezom s objstrannými konzolami podopretým prefabrikovanými vzperami. |
Dodávateľ / zhotoviteľ dokumentácie: | DOPRAVOPROJEKT, a.s. |
Hlavný inžinier projektu / autorský kolektív: | Ing. Mikuláš Jurkovič / ZOP: Ing. Andrej Marton |
Objednávateľ dokumentácie: | Národná diaľničná spoločnosť, a.s. |
Doba realizácie stavby: | začiatok: 2016 koniec: 2021 |