Účelom stavby bola modernizácia električkovej trate na ulici I. Karvaša v úseku od Radlinského ulice po Kýčerského ulicu vrátane zapojenia na konci Blumentálskej ulice a Radlinského ulice v smere na Obchodnú ulicu. V rámci tejto etapy sa zmodernizoval električkový zvršok (pevná jazdná dráha vrátame antivibračných prvkov) a spodok vrátane odvodnenia, trakčné vedenie, 2 zastávky MHD – STU a Žilinská, upravili sa priecestia ulíc Slovanská, Mýtna a Žilinská (cementobet. doska). Povrchová úprava trate a spevnených plôch je z betónovej dlažby, vozovka na križovatke Radlinského – I.Karvaša a nadväzné časti na jestvujúce plochy z asfaltobetónu. Preložené boli niektoré stĺpy trakčného vedenia a zrekonštruovaná bola trolejová križovatka trolejbusov/električiek na priecestí s ulicou Žilinská. Vykonala sa rekonštrukcia časti verejného osvetlenia, oznamovacieho zariadenia, svetelnej dopravnej signalizácie a dopravného značenia.
Náklady cca 4,0 mil. EUR
Stupeň dokumentácie: | DÚR, DSP, DRS, AD |
---|---|
Dátum spracovania dokumentácie: | 2010, 2013, 2015 |
Dĺžka koľají: | 1520 m |
Dĺžka úseku: | 770 m (vrátane rozvetvenia na ul I.Karvaša a triangla na Radlinského ul) |
Dĺžka dvojkoľajnej trate: | 450 m |
Počet výhybiek a koľ. križovatiek: | 3 |
Počet priecestí: | 3 |
Počet zastávok: | 2 |
Dodávateľ / Zhotoviteľ dokumentácie: | DOPRAVOPROJEKT, a.s. |
Hlavný inžinier projektu / Autorský kolektív: | Ing. Ivan Kačo |
Objednávateľ dokumentácie: | Dopravný podnik Bratislava, a.s. (do ½ r.2013), Magistrát hl.SR Bratislavy (od ½ r.2013) |
Doba realizácie stavby: | 06-08/2015 |