Mostný objekt tvoria dve súbežné diaľničné estakády. Nosná konštrukcia má komorový priečny rez z monolitického dodatočne predpätého betónu s prefabrikovanými vzperami podopierajúcimi mostovkovú dosku. Tvarová koncepcia priečneho rezu je zosúladená s tvarom priečneho rezu objektu 204 Most na D4 v km 4,028 cez rieku Dunaj. Výška NK bude konštantná 2,80 m pre oba mosty. Šírka NK pre ľavý most bude konštantná 18,59 m a pre pravý most premenná od 17,09 m až po 18,59 m.
Stupeň dokumentácie: | DUR, DSP |
---|---|
Dátum spracovania dokumentácie: | začiatok: 1.04.2015 koniec: 16.02.2016 |
Dĺžka komunikácie (D, RC, C): | 22,590 km |
Kategória komunikácie (hlavnej trasy): | D 26,5/120 a d33,5/120 |
Názov mostu: | 204 Most na D4 v km 2,244-2,752 nad preložkou cesty i/2 v križovatke „Rusovce“ |
Dĺžka mostu: | 517,20 m (LM) + 517,20 m (PM) |
Rozpätie polí: | LM : 38,00+9*48,00+38,00 m PM : 38,00+9*48,00+38,00 m |
Typ nosnej konštrukcie: | jedenásť - poľový spojitý nosník |
Technológia výstavby: | betonáž po etapách systémom pole / konzola |
Ďalšie technické údaje: | nosná konštrukcia je predpätá betónová dvojtrámová konštrukcia tvorená jednokomorovým prierezom s obojstrannými konzolami podopretým prefabrikovanými vzperami. |
Dodávateľ / zhotoviteľ dokumentácie: | DOPRAVOPROJEKT, a.s. |
Hlavný inžinier projektu / autorský kolektív: | Ing. Mikuláš Jurkovič / ZOP : Ing. Martin Moravík |
Objednávateľ dokumentácie: | Národná diaľničná spoločnosť, a.s. |
Doba realizácie stavby: | začiatok: 2016 koniec: 2021 |